myTaste.se

Asiatiskt & danstävling på tv

 
Heeeeej fredag!
 
S å skönt att ha helg,  alltså jag älskar verkligen mitt jobb men jag skulle ljuga om jag sa att jag hellre tillbringar mina dagar där än hemma ; ) 
Älskar att pula runt i morgonrock eller myskläder plocka lite här, flytta om lite där, sätta på en tvätt, fluffa lite kuddar och kanske rensa en låda eller två.
Jag måste ha varit hemmafru i mitt förra liv : D
 
Fredag betyder som vanligt hos familjen Almén lite extra god mat och dryck till middagen ( vanligtvis tacos ) och kanske något smaskigt i en skål på vardagsrumsbordet mjukisklädda sitter vi sen i soffan bland filtar och kuddar och tittar på fredagsunderhållningen på tv.
Det här har vi gjort sedan barnen var små och det är då jag mår som allra bäst ❤︎
 
 
Ikväll är Flisan på födelsedagfest ( vågar väl inte kallade det för kalas när födelsedagsbarnet fyller 17 ; ) de skulle äta middag och bowla låter ju hur kul som helst men vi här hemma nöjer oss med lite asiatiskt från kvartersvagnen, en skål med popcorn och en välkänd danstävling på tv.   
 
 
 
 
 
Kram på er bloggisar och på återseende