myTaste.se

En alldeles perfekt onsdag

 
Tjingeling vänner!
 
Här har det spelats landhockey i solen idag, i alldeles för varma kläder trodde jag skulle tuppa av där ett tag när jag sprang runt på gården med barnen hack i häl ; ) men vi har s å kul och det är s å skönt att vara ute nu på jobbet när det droppar och rinner från alla taken och asfalten kryper fram mer och mer, snart nog kan vi ta fram hopprepet och cyklarna igen.   
 
 
Kom äntligen iväg och tränade, hurra för mig!! testade två nya yogapass som passade mig helt perfekt lite dans lite kraft och mycket njutning, precis så som jag vill ha det. 
 
 
Sen har det ätits lasagne till middag med massor av vitlök och färsk basilika (fick tummen upp från h e l a familjen : )
 
 
 
 
 
Ja lite så har min dag sett ut landhockey, lite lagom mycket yoga och lassvis med lasagne ; D 
 
 
 
Good night & don´t let the bed bugs bite ❤︎