myTaste.se

En trött måndag

 
Hej vänner!
 
 
Snöyra utomhus och sjukstuga inomhus inte mycket som är positivt denna måndag. 
 
 
 
Här har nu även lilleman insjuknat i influensan med h ö g feber och hosta, känns som att dessa sjukdommar aldrig kommer att ta slut, nu är det bara Wille kvar som har klarat sig helt - peppar peppar ta i trä. 
Vi har inte gjort många knop här idag mest legat på soffan och tittat på tv och drukigt festis med två sjuka barn varav den ena varm som en glödande kamin bredvid sig i sängen och en som hostat sig igenom natten och så några turer upp och ner för att hämta dricka och febertermometer kan jag inte påstå att jag sovit speciellt bra ;) 
 
Har drukigt citronvatten och mumsat i min vitaminer i form av frukt allt för att boosta imunförsvaret och se till att jag inte blir sjuk igen. Älskar frukt så det är inga större problem : )
 
 
 
 
Nu hoppas vi att den här natten blir bättre än den förra för jag skulle verkligen behöva sova, har dock inga större förhoppningar tog tempen på lilleman för en stund sedan och den börjar närma sig 40 grader så det blir nog en till tung natt. 
 
Kram Malin