myTaste.se

Att avsluta helgen med en pw i solen

Hej vacker!
 
Ännu en helt strålande vacker dag här vid kusten (som under den här veckan övergått till metrologisk sommar - hur underbart är inte det : ) med kornblå himmel och högsommarvärme i luften.
Jag och lillebror bestämde oss för att ta en pw vid vattnet idag istället för att springa runt i affärerna (bra för både kroppen och plånboken ; ) och det ångrar jag inte för en sekund.
 
 
Vi tog vägen från Hornstull runt Årstaviken förbi Slussen och sen tillbaka via Hornsgatan till höjderna vid Skinnarviken där han bor. Kan inte undgå att slås över hur otroligt vacker den är vår Huvudstad med alla vackra gamla hus och gränder, de många gröna parkerna och vattnet som letar sin fram ända in till city, älskar nog staden lite extra mycket nu under sommarmånaderna när det myllrar av uteserveringar, festliga, glada och vackra människor och musik i varenda liten gatuhörna.
Och banne mig om jag inte fick uppleva det helt och fullt i dag på vår promenad : D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foodtrucks och lite smågalna men supermysiga uteserveringar var och varannan meter och vid Tantolunden låg folk och solade på rad, har jag sagt att jag älskar Stockholm ; ))
 
Men nu är jag hemma igen hos min älskade familj har precis kramat lillemannen godnatt och nu blir det soffläge en stund innan det är dags att säga godnatt. 
 
(I nästa vecka kommer det att hända saker med bloggen, spännande saker ; )
 
Puss och kram Malin 
 
 
 
#1 - - Anna:

Foodtrucks, i långa rader <3 Och jag håller med Huvudstaden är något alldeles magiskt. Speciellt på våren när solen stålar och människorna ler.
Ha en fin måndag
Anna

Svar: Tack detsamma : )
Mallansvardag